Djoser reviews & ervaringen

  • Website

    djoser.nl

  • Categorie

    Reisorganisaties

Bestelproces

0

Service

0

Prijs

0

Bezorging

0

0

‘Vrijheid blijheid’ is het motto van reisorganisatie Djoser. Al meer dan 35 jaar kun je bij hen terecht voor grote en kleine groepsreizen, zoals rondreizen, fietsvakanties of een safarireis. Deze organiseren ze voor mensen die alleen reizen of met een gezelschap en je blijft zo onafhankelijk als je zelf wilt. In deze Djoser review lees je meer over het bedrijf, de ervaringen van voorgaande klanten en hoe betrouwbaar ze zijn. Ook horen we graag over jouw persoonlijke Djoser ervaringen, dus laat een beoordeling achter.

Djoser in het kort

Djoser heeft haar naam van de farao die de eerste piramide bouwde. De eerste reis die deze organisatie opzette in 1985 ging dan ook naar Egypte. Het unieke concept dat ze toen voor ogen hadden, bestaat nog steeds: profiteer van alle voordelen van een groepsreis, maar behoud je individuele vrijheid. Nu is Djoser een grote organisatie waarmee je elk continent kunt bezoeken, altijd een Nederland sprekende reisleider krijgt en die aandacht besteedt aan duurzaamheid. De reizen die ze organiseren zijn bijzonder, uniek en ideaal voor avonturiers.

Djoser ervaring

Djoser beoordelingen van voorgaande reizigers zijn handig als je wilt weten hoe het is om klant te zijn bij deze reisorganisatie. En over het algemeen zijn zij erg goed te spreken over Djoser. De reizen zijn indrukwekkend, goed georganiseerd en compleet. Ook wordt er veel geschreven over de kwaliteit van de reisgidsen die meegaan en de hoeveelheid kennis en ervaring die ze delen. De minder goede Djoser reviews gaan voornamelijk over de hoogte van de prijzen, onverwachte extra kosten en slechte opvolging van klachten.

Is Djoser betrouwbaar?

Elke Djoser beoordeling vertelt je iets over de betrouwbaarheid van het bedrijf en als daar iets mis mee is, dan lees je het daar. Maar reizigers zullen eerder een Djoser klacht melden dan een goede review schrijven, dus je hebt ook concreter bewijs nodig als je wilt weten of Djoser betrouwbaar is. Een handige manier om dat uit te zoeken, is door de keurmerken te bekijken. En Djoser heeft er dan twee, namelijk het ANVR- en de SGR-keurmerk. Daarmee is je vooruitbetaling gegarandeerd en krijg je extra uitgaven als gevolg van calamiteiten terug. Ook weet je dat de reizen en de informatie die je daarover krijgt van goede kwaliteit is.

Djoser geeft haar klanten zelf ook een aantal zekerheden die belangrijk zijn:

  • Je mag tot vier maanden voor vertrek je reis kosteloos omboeken.
  • Je krijgt 24/7 bijstand en hulp terwijl je op reis bent.
  • Moet Djoser je reis annuleren, dan krijg je je betaling 100% terug.

Djoser klachten

Gaat jouw reis niet naar wens, dan raadt Djoser aan om daar terwijl je weg bent al een melding van te maken. Dat is het moment dat je Djoser klacht het gemakkelijkste en snelste kan worden opgelost. Als je met de oplossing ter plaatse niet tevreden bent, dan moet je contact opnemen met het hoofdkantoor in Leiden. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@djoser.nl of je kunt ze bellen op 071-5126400. Behalve dat zijn er geen duidelijke procedures voor het indienen van Djoser klachten, bijvoorbeeld als je dat voor of na je reis wilt doen. Er lijkt ook geen specifiek telefoonnummer of e-mailadres te zijn voor als je klachten hebt, of een telefoonnummer om te gebruiken vanuit het buitenland.

Betalingsmogelijkheden

Djoser is een Nederlandse reisorganisatie die zich richt op klanten uit Nederland of België. Er worden dan ook niet al te veel betaalmogelijkheden aangeboden, want de belangrijkste voor beide landen zijn vertegenwoordigd. Nederlanders kunnen betalen met iDEAL en Belgische klanten met Bancontact. Daarnaast is er natuurlijk ook de mogelijkheid om een bankoverschrijving te gebruiken, mocht dat je voorkeur hebben.

Gebruikersvriendelijkheid website

De Djoser website ziet er vriendelijk en overzichtelijk uit. Je selecteert eerst het soort reis dat je wilt boeken, daarna het werelddeel dat je wilt bezoeken, het land en de periode waarin je wilt vertrekken. Daarna krijg je een overzicht met de reizen die tot je beschikking staan en de prijzen. Selecteer een optie en je ziet exact hoe de reis is ingedeeld, welke beschikbaarheid er nog is en wat je kunt verwachten. De informatie die je krijgt is zeer uitgebreid en geeft je de mogelijkheid om alles over je reis te weten te komen voordat je boekt. Heb je een keuze gemaakt en betaald, dan kun je op Mijn Djoser inloggen en je reis en informatie beheren.

Djoser contact, helpdesk en klantenservice

Contact opnemen met Djoser kan op verschillende manieren. Je belt ze via 071-5126400, je e-mailt ze op info@djoser.nl en WhatsAppen kan met 06-10211485. Het kantoor in Leiden is ook te bezoeken van 9:30 tot 17:00 op werkdagen en van 9:30 tot 13:30 op zaterdag. Het adres is Breestraat 125, 2311CM, Leiden. Voor Belgische klanten is het e-mailadres info@djoser.be, het telefoonnummer 09-2230069 en het WhatsApp nummer 06-10211485. Het kantoor in Gent is op werkdagen geopend van 9:30 tot 17:00 uur. Bezoeken kan daar momenteel alleen op afspraak.

Schrijf een review over Djoser
  • Bestelproces

  • Service

  • Prijs

  • Bezorging

Zou je vaker iets bestellen bij dit bedrijf?

Totaal

0